1 Kasım 2012 Perşembe

Döl Yorgunu




Beni sevme sakın 
Ateşleri sev kıtlıkları sev, yoksullukları sev 
Beni sevme sakın. 

Yoluma yatmıyor mu her sabah bu bakkal sabahları 
böyle edepsiz. 
Hızıma düşmüyor mu bu kumsal öğle sonları 
kesiliyorum! 
Ben seni biliyorum çok eskilerden - sen varsın 
Zinciri it seslerinden liman denizlerinden 
Sokaklarda ezik gül ağrıları. 

Beni sevme sakın 
Beni katma ekmeğine beni bölme uykularında beni azaltma. 
Döl yorgunu dallar mısın seni sevdikçe tükeniyorum. 
Başka dur başka söyle başka sevil ama hiç bitme. 
Sulara bak göçüp giden kuşlara bak son gülü kopar ağlama. 
Bu ışıklar kalsın orada beni bırak sen çek git.
Büyüt beni etlerinde ağrın gibi türkülere dök.
Bir karanfil tütsün uzaklarda ellerin değsin değmesin. 

Beni sevme sakın. 
Ateşleri sev, kıtlıkları sev, yoksullukları sev. 
Beni sevme sakın. 
Beni hiç sevme 
Bu belki yok olduğumuz 
Bu belki bensizliğin 
Belki.



Hasan Hüseyin Korkmazgil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder